TETRISK
     

 

 

 

Gyakran feltett kérdések - előnyök és érvek a program mellett
 
 

Köszönjük, hogy érdeklődsz programunk iránt. Mások már feltették kérdéseiket és érdemesnek tartottuk megosztani veled, hátha ezt feltetted volna Te is.

 

 

Alkusz cég vezetőjeként gondolkodom ezen a programon, de nem tudom megoldás lehet-e a nálunk dolgozó üzletkötők mindennapi ügyintézési problémáira?

 

 

Az alkusz céged valószínűleg jutalékból él, melyet az üzletkötőid termelnek meg. Az üzletkötő akkor dolgozik hatékonyan ha megvan minden támogatása. Szakmai oldalról segíti őket a biztosító megfelelő embere vagy az alkusz cégben erre kijelölt személy akitől elsajátíthatják egy termék ismeretét. Tudjuk már rég óta, hogy a termék ismerete nem elegendő ahhoz, hogy megtartsunk egy ügyfelet. Az ügymenetben a Tetrisk nagyon nagy segítséget nyújt a használójának így extra szerződésekre és jutalékokra tehet szert ami egyenes arányban van azzal, hogy az alkusz cégnek is magasabb bevétele lesz. A jutalékok ellenőrzésénél az üzletkötő jobban ismeri a szerződést és könnyebben jelzi ha egy kötvényre nem kapott meg egy neki járó jutalékot a biztosítótól, így amit Ő észrevesz annak egy bizonyos százaléka megint neked térül meg. A Tetrisk-el dolgozó üzletkötő 2-3 hónap elteltével hatékonyabban dolgozik, érezhetően jobban ismeri majd ügyfeleit, azok igényeit, lehetőségeit az új szerződések kötésére. A folyamatos elektronikus kapcsolattartás lehetőségével az ügyfelek jobban kötődnek majd az üzletkötőhöz és így az alkusz céghez is.

 


Biztosító társaságnál dolgozom. Miért érné meg nekem a Tetrisk használata, amikor csak egy társasághoz kötöm a szerződéseim?

 


Az értékesítésben a legfontosabb az ügyfél kapcsolat kezelés (CRM), mert ezen múlik, hogy meg tudod-e tartani korábbi ügyfeleid, azok elégedettsége révén ajánlanak-e téged ismerőseiknek, ilyen módon növelve állományod és bevételeid, esetleg tudsz-e további termékeket értékesíteni a számukra, vagy a korábbi termékeket újabb időszakokra meghosszabbítani. Erre a feladatra készült szoftver a Tetrisk, kifejezetten biztosításközvetítők részére kifejlesztve.

 


Ügyfeleimnek a biztosító minden esetben kiküldi az értesítést az évforduló előtt a szabályoknak megfelelően. Miért van szükségem akár évfordulós ügyfélszintű levelezési opcióra?
 


A biztosító valóban kiküldi az indexleveleket, de tudjuk jól, hogy sajnos sok olyan ügyfelünk van aki elolvasva a levelet, azonnal egyéni akcióba kezd, és talán tudtunk nélkül vált társaságot / mondja fel szerződését. Akkor jó egy üzletkötői kapcsolat, ha folyamatosan évről évre foglalkozik a megkötött szerződéssel és ügyféllel. A Tetrisk-el egy gombnyomásra értesíthetjük ügyfeleinket évfordulókor, egy új termék bevezetésekor és így akár több szerződésével is minket bíz meg idővel.
 

 

Az alkuszcég ahol dolgozom minden esetben elszámolta a jutalékaim. Bár nehézkes ellenőrizni a nagy számossága miatt, de soha nem volt gondom vele.
 


Akármilyen furcsán is hangzik, sajnos előfordul, hogy a legnagyobb biztosítók is hibázhatnak a jutalék-kifizetés terén. Észre fogod venni, hogy 3-4 hónap után olyan tételeket fogsz megtalálni, melyre azt hitted kifizetésre került, viszont soha nem érkezett be hozzád.
 


Az állományom már most meghaladja az 1 000 darab élő szerződést. A nyilvántartásom a felét sem tartalmazza annak amit a Tetrisk kér. Sajnos ez több hónap munka mire pótolom. Megéri nekem ezzel foglalkoznom?
 


Igen megéri! El kell gondolkodnod azon, hogy ha ez az életed, ezzel keresed a pénzed, akkor olyan rendszerre van szükséged ami leveszi a terhet a válladról. Minél nagyobb az állományod, annál jobban fogod szeretni a programot, mert két-három kattintással el fogod tudni intézni azt ami eddig napokig tartott vagy esetleg elfelejtetted. Nem kell minden funkciót használnod amit mi úgy láttunk jónak, hogy bevezetjük a rendszerbe, de rá fogsz jönni, hogy ezek azok a funkciók amik mindenképpen szükségesek a megfelelő állomány karbantartásához.
 

 

Én most kezdtem a szakmát és semmilyen nyilvántartásom sincs. Havonta nem is kötök több szerződést mint 5 darab. Nekem szükségem van ilyen programra?
 


Szükséged van rá! Bár valószínű azt a mennyiséget amit kötsz még jó fél évig, akár 1 évig is nyilván fogod tudni tartani akár a fejedben is. De! Ha komolyan szeretnél foglalkozni a biztosítással, akkor nem is lehetne könnyebb most kezdeni amikor még minden frissen kerül be a rendszerbe mint akkor amikor majd megpróbálod alakítgatni a meglévő nyilvántartásod. Sajnos ez az "öregebbeknek" szörnyű feladatnak tűnhet, de meg fogja érni. Te viszont ha komolyan szeretnél ezzel foglalkozni akkor a legjobb időpontja annak, hogy belépj a rendszerbe.

 

 

Van arra valamilyen kimutatás, hogy mennyivel hatékonyabban tudom végezni a munkám és ezzel összefüggésben mennyivel keresek többet ha használom a programot?
 


Azért nehéz erre válaszolni, mert nem ismerjük a munkamorálod. Azt tudjuk mondani, hogy a Tetrisk-et egy éven át 30 üzletkötő tesztelte és használta folyamatosan csökkentett verzióban. Ezeknél az üzletkötőknél az ügyfelek elégedettsége mérhetően 15-20%-al megnőtt. Két hónap alatt állományuk nagysága 5-10%-al nőtt meg azzal, hogy az első körben adategyeztető levelet küldtek ki minden ügyfelüknek a nem általuk kezelt szerződések átvételével kapcsolatban.
 

 

Én már 15 éve vagyok a szakmában. Van vagy 100 darab jutaléklistám visszamenőleg hónapokra, évekre. Azokat most mind be kellene olvastatnom a rendszerbe?
 


Aki régen van a szakmában, annak sok az ilyen listája. Van köztük olyan ügyfél is aki mondjuk 2005-ben kötött biztosítást és 2007-ben meg is szűnt. A nyilvántartásodban benne van, azaz ha beolvastatod akkor a Tetrisk-ben is benne lesz. Azt szoktuk javasolni, hogy az utolsó 2 év jutaléklistáit olvastassuk csak be, mert ennél régebbre már jutalék reklamációt sem fogadnak el (általában 1 év a reklamációs időszak). Azoknál a szerződéseknél ahol olyan régen szűnt meg, hogy arról az időszakról nem is olvasunk be jutalék-tételeket, a Tetrisk üres-ként fogja tárolni annak a szerződésnek a jutalékmezőjét. Úgy tűnik mintha nem kaptál volna rá jutalékot, ezért ebben az esetben ezeket manuálisan majd át kell állítanod "rendben" státuszra.
 

 

Miért nem lehetett ezt interneten keresztül megoldani és akkor máshonnan is hozzá tudok férni a nyilvántartásomhoz.
 


Ezen sokat gondolkoztunk mi is és a végén arra jutottunk, hogy biztonságosabbnak látjuk ezt a verziót. Ez nem kommunikál úgy, hogy adatokat küldene vagy tárolna valamilyen web-es tárhelyen, ezért mások számára elérhetetlen. Az, hogy mindenhonnan hozzáférhetővé tegyük pedig nem kell más, mint az, hogy pendrive-ra kell telepíteni a programot és ettől a pillanattól kezdve működik bármely olyan gépen ahol futtatható/telepíthető a Firebird adatbázis kezelő program ami része a telepítőnek. Javasoljuk olvasd el a Felhő szolgáltatását a Tetrisk-nek, hátha ez megoldás lehet problémádra.
 

 

Én sajnos annyira értek csak a számítógéphez, hogy minimálisan tudom kezelni az alkalmazásokat. Mennyire bonyolult ennek a Tetrisk-nek a használata és mi történik ha valami kérdésem lenne?

 


A programot úgy fejlesztettük ki, teszteltük le, hogy szinte minimálisra próbáltuk csökkenteni annak lehetőségét, hogy bárki elakadjon a használat során. Ettől függetlenül természetesen akadhat olyan, hogy szükség van a segítségre. A leírása a rendszernek kitér nagyon sok olyan probléma megoldására amihez nem kell, hogy feltétlenül írj nekünk, elolvasva pillanatok alatt megoldod. Persze ha szeretnél kérdezni, akkor jelezheted nekünk és mi  megpróbáljuk megválaszolni. Erre is tartjuk fent email címünket.

 


 

 

 


KÖSZÖNJÜK, HOGY ÉRDEKEL
 


Minden jog fenntartva - email: info@tetrisk.hu