TETRISK
     

 

 

 

Ötletek - Hogyan csináljam?
 
 

A Tetrisk üzletkötőknek fejlesztett ügyfél- és kötvénynyilvántartó offline rendszer. Használata elég egyszerű, de lássunk most néhány olyan ötletet, melyet minden bizonnyal te is előszeretettel alkalmaznál az üzletkötés, kezelés folyamatában.

 

 

Ingyenes program ami segíti megnövelni a bevételeim? Meggondolandó!



Amikor ezt mondjuk, sokan nem hiszik el. Pedig csak végig kell gondolni ésszerűen:

-a betöltést követően 1 hónap kell mire rendbe teszed az állományod;

-ezek után minden ügyfélnek 1 perc alatt kiküldesz egy levelet, hogy átnézd azokat a szerződéseket is amiket eddig nem te kezeltél;

-az első jutalékbeolvasásnál kiderül, hogy milyen jutalékokat nem kaptál meg (mondjuk egy örökítés után)

 

Ha csak ezt a három tételt nézzük nem találunk olyan üzletkötőt aki ne keresett volna vele annyit amennyit várt.

 

 

Egyszer tölts csak be állományt és utána manuálisan kezeld azt



Amint megvan az állománylistád és minden adatot összeírtál a megfelelő formátumba, csak akkor olvastasd be a programmal, elkerülve azt, hogy nagyobb munkát okoz vele magadnak. Milyen listát állíts össze állományodról? Itt találod meg a sablont: próba állománylista

Mindenképpen figyelj arra, hogy az ügyfeleknek meg legyen adva az xls-ben a születési dátuma, mert csak akkor tudja ugyan azon ügyfeleket egy ügyfélként kezelni a program.

 

 

Ne legyen minden látható amit nem használsz


Próbáld meg minimálisra csökkenteni az oszlopok számát a Liztázás menüponttal. Az ügyfél nevét, biztosítót, módozatot, terméket, szerződés kezdete dátumot, kötvényszámot, évfordulót, éves díjat, utolsó módosítás dátumát, rendszámot célszerű ha láthatóvá teszed. Viszont nincs szükséged a levelezési cím, faxszám, kötvény státusz, stb.. mezőkre a főképernyőn. Ha nem tetszik az oszlopok sorrendje, akkor alakítsd át úgy, hogy a fejlécét megfogod és oda húzod ahová csak szeretnéd. Ezt a sorrendet meg is jegyzi a program, így nem kell mindig beállítanod.

 

 

Szabd igényeidre a rendszert a beállítható színekkel
 

Sokkal könnyebben tudsz dolgozni egy olyan rendszerrel, amit a saját igényeidhez alakítasz. A kötvények kezelésénél akadhatnak olyan elvégzendő feladatok, melyeket sokkal jobb lenne színekkel is megkülönböztetni. Például ha egy szerződést a biztosító még nem rögzített fel a rendszerébe, azaz "felvitelre vár", akkor adj neki egy külön szín kódot. Ugyan így adj azoknak a szerződéseknek is egy külön szín kódot, melyek esetleg "törlésre vár" státuszban vannak. Ha színekkel különbséget tudsz tenni a státuszok között, akkor az 10-15%-al gyorsítja a munkád.

 

 

Rögzíts biztosítókat, módozatokat, termékeket, de lehetőleg NE törölj semmit



A Tetrisk-ben bármit átírhatsz, ha nem tetszik a biztosító elnevezése, átírhatod a nevet, de mivel többször fogod használni ezeket az elnevezéseket hivatalos dokumentumokon is (felmondás, adatlap, stb..) nem biztos, hogy van értelme ezeket átnevezni. Ha egy terméket rögzítesz, mint például a Generali Házőrző Extra csomagját, ne csak azt vidd fel a termékek közé, hogy Házőrző Extra, hanem adj nekik egy három betűs kódot pl.: GEN-Házőrző Extra.

Erre azért van szükség, mert ha nem is ebben a példában, de előfordul, hogy több biztosító is ugyan úgy nevezi el termékét és így egyszerűbben tudsz keresni. Ha logikusan építed fel az állományod, akkor az sokkal egyszerűbben átlátható lesz a jövőben.

 

 

Használd a Bónusz/Malusz megkülönböztetést a szerződéseknél
 

A Termékekben találsz egy KGFB-A00, KGFB-B01, CASCO-C00, stb... elnevezésű lehetőséget. Ha kötelezőt vagy CASCO-t kezelsz, akkor jelöld meg a KGFB/CASCO módozat mellett, hogy azon belül milyen bónuszban van a szerződés, így sokkal könnyebben tudsz majd szűrni ezekre a tételekre, mintha olyan helyre írnád amire nem tudsz keresni a programban.

 

 

Használd a jobb egér gombot
 

A szerződéseken állva és ott jobb egér gombot nyomva előjön egy egyszerűsített menü, mely 40%-al gyorsítja meg egy szerződéssel történő munkálatot. Azonnal tudsz meglévő ügyfélhez szerződést rögzíteni anélkül, hogy újra be kellene írnod a nevét. Nyomtatni tudsz dokumentumokat úgy, hogy bele sem kell kattintani a kötvénybe.

 

 

Változtass státuszokat és írd be az eseményeket

 

 

Amikor egy ügyfél jelez valamit (például megváltozott a levelezési címe), akkor kattints a szerződésbe, állítsd át a biztosítói státusz "rendben" fokozatát "módosításra vár" fokozatra és az Események fülön írd be, hogy kinek küldted be a biztosítóba az anyagot. Így a későbbiekben könnyen meg tudod majd nézni miért is van a szerződés "módosításra vár" státuszban. Ha tudod, hogy a biztosító majd csak 5-8 nap múlva fogja ezt valószínű megcsinálni, írd be a Tennivalók fülön, hogy 5 nap múlva jelezzen a program, hogy le kell ellenőrizned ezt, így ha el is felejtetted, a Tetrisk emlékeztetni fog.

 

 

Ha a jövőben kell valamit elvégezned, használd a Tennivalók lehetőséget
 

Amikor sok a munkánk, akkor nagyon jól jöhet ha 1-1 ügyfélhez vagy szerződéshez rögzítünk tennivalót. Ha egy ügyfelünk jelzi például, hogy 2 hónap múlva esedékes lesz egy utasbiztosítás, mert elutazik, akkor vigyük fel ezt az információt a Tetrisk-be, hogy 2 hónap elteltével jelezze nekünk, fel kell venni a kapcsolatot vele. Akár ügyfélhez, akár szerződéshez is rendelhetünk tennivalókat.

 

 

Értesítsd ügyfeleid évforduló előtt 60 nappal e-mail-ben vagy levélben

 

 

Hogy ügyfeleinket ne veszítsük el, mindenképpen fontos a szerződések évforduló előtti felülvizsgálata. Ha megvan az e-mail címe több ügyfelünknek is, akkor nincs más teendőd, mint mondjuk minden hónap elsején kattintani a "Levelezés" fülre, innen az "Összetett szűrés" opcióra és leszűrni az összes élő és 2 hónap múlva esedékes szerződéseket. Ezek után a megírt sablonlevelet kiválasztva vagy írva egyet azonnal az összes ügyfeled értesítve lesz.

 

 

Intervenciózz egyszerűbben mint gondolnád
 

Ha a Tetrisk jelzi, hogy 30 napja lejárt a díjrendezettség, akkor először ellenőriznie kell. Ha kiderül, hogy a valóban nem fizette be a következő részletet ügyfeled, akkor semmi mást nem kell tenned, mint jobb egérgombot nyomni a szerződésen, kiválasztani az előre megírt intervenciós sablont, beleírni az összeget és már mehet is levélben vagy e-mail-ben. Mivel a Tetrisk minden eseményt elment, a jövőben visszanézheted az "Események" fülön, hogy mikor mit csináltál az ügyféllel, mikor szólítottad fel.

 

 

Nézd a statisztikákat, hogy lásd mit csinálsz kevésbé hatékonyan
 

A Tetrisk-ben rengeteg statisztikát tudsz lehívni grafikonos formában. Megtudod azt is nézni, hogy milyen összetétele van az állományodnak korra, összegre, jutalékra. Megtekintheted, hogy hogyan változott egy módozat értékesítése biztosítónként és leszűrheted mit kell másképpen csinálnod vagy mire kell nagyobb gonddal ügyelned.

 

 

Rendszerezd kapcsolattartóid a Tetrisk telefonkönyvben

Sok a biztosítói támogató, call-center, alkusz összekötő? Nem kell ám mindenkit megjegyezni. Vidd fel a Telefonkönyvbe, hogy gombnyomásra előhívhasd amikor fel kell venni a kapcsolatot vele. Ha van külső leveleződ telepítve, akkor gombnyomásra e-mailt is tudsz küldeni neki.

 

 

Használd saját céges logódat a levelezések, megbízási szerződések esetén
 

Ha feltöltöd saját céges logódat a "Levelezések" menüben, akkor minden megbízási szerződésére amit a Tetrisk-el nyomtatsz, minden levelére amit kiküldesz, felkerül a logo. Ezzel sokkal profibbá teheted kommunikációdat.

 

 

Nyomtass borítékot és válaszborítékot is ügyfelednek
 

Ki kell küldeni az igazolásokat levélben? Be kell kérni az ügyféltől valamit amit csak levélben tudsz elküldeni? Akár egyszerre 300 borítékot is kinyomtathatsz vagy többet is ügyfeleid címével megcímezve, így nem kell egyenként megírnod minden egyes borítékot.

 

 

Ellenőrizd havonta a jutaléklistákat

A programmal nem kell egyenként excel táblákban összefésülve ellenőrizned, megkaptél-e egy időszaki jutalékot vagy sem, egyszerűen betöltöd minden hónapban és a rendszer párosítja a tételeket a megfelelő kötvényhez, majd jelzi, hogy visszaírtak-e a szerződésre vagy hiányos-e. Egy visszaírásból nem csak az következhet, hogy megszűnt a szerződés, hanem az is, hogy az ügyfél tudtod nélkül módosította-e a szerződését vagy például más bonusz fokozatot kapott egy kötelező. Egy ilyen ellenőrzés képes az előtt a tudtodra hozni egy változást, mielőtt esetleg késő lenne.

 

 

Használd a beépített összetett szűréseket
 

Sokkal egyszerűbben tudsz dolgozni, ha mindig csak azokat a szerződéseket látod a képernyőn amivel dolgozni szeretnél. Ehhez olyan szűrési feltételeket állítasz be amit csak szeretné. Szánj rá egy kis időt és szűrd le például a biztosítóba felvitelre váró szerződéseid 3-4 naponta és ellenőrizd le csak azokat.

 

 


 

 


KÖSZÖNJÜK, HOGY ÉRDEKEL
 


Minden jog fenntartva - email: info@tetrisk.hu